donderdag 5 november 2009

Carrièrretijger Puka verteld over haar zware werkdag

zzzzzz...zzzzzzz....
6.30
Pieppiep....
Oh....baas één is wakker...Nou vooruit....
Gaaaap...Oh...gelukkig ik hoef nog niet...Zzzzzzzzzzzzzzz



7.15
pieperpieperdepiep....
Maar nu! Nu ben ik wakker hoor! Hai baas twéé!
Gaan we? GAAN WE?!! Huh? Krijg ik nu al brokjes? hmmmm... lekker hoor!
7.50
Hèhè, We gaan lekker uit. Joepie jee, muisjes here I come!





















8.20
Oh nee: Nee hoor, doei, ik ga niet mee naar dat grote razende ding.

8.23:
Nou vooruit, als het dan echt moet...

8.26:
Nee hoor, niks. Ik wil niet...

8.28:
Nou...baas tis dat je t zo lief vraagt..

8.35:
Sneller baas....Uit die tunnel..Hup, door de poortjes, ja ik weet nu hoe t moet hoor! Rennen baas, wat ben je nou langzaam!


8.41: Nou, zie mij, ik ga zelfs zitten als dat razende ding eraan komt! Netjes ben ik hè, baas?
8.44: Hè lekker binnen in dat razende ding;
wat een hoop mensen hier, snuffel snuif..Die daar, daar ga ik lekker tegen aan zitten, goh die ruikt zo lekker...
8.55: Nou hèhè, zijn we dan daar eindelijk...snel, weer door de poortjes!<
9.05: Zo, nou, ik installeer me vast onder de tafel, want iedereen kijkt zo naar me.

9.36. Ik ga maar eens een dutje doen, want daar ben ik wel aan toe.

12.00 Oooooooh..ik denk dat we gaan wandelen...Jippie!

12.05: PPPIIIEP! een KONIJN! Maar baas? waarom gaan we er niet achteraan? Waarom wil je geen konijn?

12.14: Baas daar! konijn op 12.00! BAAS TOEEEEE!!

12.26: Maar baas, waarom mag ik nou niet! Daar zit een konijn, de 5e al!
12.40.: Nou, dat was ook geen succesvolle jacht..Wat een slappe baas zeg, die wil niet eens een konijn.Nou.. dan maar weer een dutje doen.
15.02: Baaaas...ik verveeel me..

15.17: Kijk baas, ik ga zelf wel ontdekken wat dit voor hol is.
15.45: Hmmmm...veel te veel nieuwsgierige blikken, snel terug naar baas.
16.20: Gaaaap
16.55: Gaaaaaaap, strek, knaag...
17.35: Hey! leven in de brouwerij! Jippie!! we gaan uit!
17. 45: Oh nee! Weer die poortjes! Oh nee, weer in dat razende ding: Nee hoor, dat wil ik niet!
17. 48: Heeft ze me toch weer overgehaald! Zit ik weer hier op dat tochtende plekje waar dingen met grote snelheid voorbijrazen.

17. 52:
Baas praat over mij met die meneer!

17. 55:
We mogen eruit, kijk dat kan ik heel netjes, zo over de drempel!
17. 58: Sneller ja baas! Hup af die trap, kan mij niet schelen dat jij aan mij vastzit! Ik wil rennen en weg van hier!
17: 59: Baas gaat voor door poortjes. Die poortjes die ken ik nu goed hoor!

18. 05:
Hehe, eindelijk weer eens een plas doen en de beentjes trekken.

18.31:
Hey baas wil spelen, met een stokje! Dat spelletje kan ik beter dan de baas!

18. 50:


Nou he! Eindelijk! lekker warm weer terug naar mijn vertrouwde kussen! Ben wel moe hoor... van zon dagje werken...Blijven we morgen thuis?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten