zaterdag 19 september 2009

Abnormally attracted to Puka (and Tori)

Hoewel dit een post is voor mijn Puka, moet ik toch ook even mijn andere grote liefde een ode brengen. Mijn eigen piano natuurlijk, maar ook: Jawel; Tori Amos.

De Abnormally attracted to sin tour is al weer een tijdje bezig; en donderdag was het de beurt aan Amsterdam. Ondanks veel pijn (ik ben door mijn rug gegaan dus moet veel liggen en iedere dag naar de fysio) op naar de HMH. Voor alweer mijn 8e Tori concert in vele jaren. Tori was weer fantastisch, iedere seconde genieten van dit kleine vrouwtje met haar grote piano.
Ik had te veel pijn om na t concert nog naar de meet en greet te gaan (waarvan ik niet wist of die er wel was) maar dan nog maar even een foto van de laatste meet en greet; in de desmet studio! Karin en Tori!

Highlight: Talulah! Eindelijk... na al die jaren.
Op naar Antwerpen voor de 2e show.
Tori bedankt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten